Medihis, acil müdahalelerde başarı şansını arttırır. Acil müdahalede bulunacak sağlık personelinin kişinin sağlık geçmişine ilişkin doğru ve detaylı bilgiye sahip olması müdahalenin risklerini azaltır ve başarı oranını arttırır.
Medihis, sağlık takibini kolaylaştırır. Kullanıcı, sağlık dokümanlarını ihtiyacı doğrultusunda kategorize edebilir, mevcut açıklama alanları ile önemli notları saklayıp, arama motoru sayesinde ilgili dokümana ulaşabilir.
Medihis, hızlı ve güvenli bir şekilde verilerin saklanmasını ve paylaşımını sağlar. Kullanıcı, dilerse sağlık geçmişini yüksek güvenlik standartlarında saklama ve ihtiyaç duyduğunda sağlık görevlileri ile paylaşma imkânına sahip olur.
Medihis.com.tr ’de TC kimlik numaranız ile oluşturmuş olduğunuz hesap sadece kendinize ait bilgileri içermelidir. Bilgilerinizin doğruluğu ve güncelliği sizin için önemlidir.
Aile bireyleriniz, Medihis ile yapılan sözleşme doğrultusunda KHEV avantajları kapsamında belirlenmiş olan özel fiyat ile yıllık 5$ karşılığı sistemden yararlanabilirler. Bunun için medihis.kocgrubu@medihis.com.tr ile iletişime geçebilirsiniz.
Bulunduğunuz yere en yakın anlaşmalı sağlık kurumları ve eczanelerle ilgili bilgileri https://saglik.allianz.com.tr/ web adresinden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) öğrenebilirsiniz.
İşyeri hekimi tarafından yazılan ve SGK tarafından ödenmeyen ilaçlar özel sağlık poliçenizden karşılanmaktadır.
Konuyla ilgili duyurumuza PDF formatında buradan ulaşabilirsiniz.
Teminat ve güncel sağlık kullanım bilgilerinize www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla "Poliçe Görüntüleme" bölümünden ulaşılabilmektedir. İlk defa kullanım için yeni üye kaydı yapılmalı, şifre alınmalıdır.
Allianz Sağlık kartınız poliçeniz yenilendiği sürece geçerliliğini korumaktadır. Kartın kaybedilmesi/çalınması/manyetik alanında sorun olması nedenleriyle kullanılamaması durumunda (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerine (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) bilgi verilmesini takiben, yeni Allianz Sağlık kartı en kısa sürede gönderilecektir.
Sağlık Gideri Talep formuna www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla "Poliçe Görüntüleme" bölümünden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) talep edebilirsiniz.
Yurtdışına yapacağınız seyahatlerde, konsoloslukların istemiş olduğu yazı taleplerini, (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) temin edebilirsiniz.
Anlaşmalı Sağlık Kurumları’nda, yatarak tedavi görülecek durumlarda, yatış öncesi sağlık kurumundan temin edilecek Bildirim Formu’nun yatıştan en geç 24 saat önce Allianz Sigorta’ya iletilerek onay alınması gerekmektedir. Anlaşmalı Sağlık Kurumlarımız tüm onay süreçlerini takip etmektedir.
Anlaşmasız Sağlık kurumlarındaki tedavi giderleri, Tedavi Masrafları Talep Formu ekinde fatura asılları ile birlikte aşağıda belirtilen rapor ve belgeler eklenerek Allianz Sigorta’ya iletilmelidir. Değerlendirmeye alınan sağlık giderleri, Şirketimize bildirilmiş olan banka hesabınıza havale yapılacaktır.
Sağlık Gideri Talep formu ekinde gönderilmesi gerekenler:
Diş ve Çene Cerrahi Hekimlerinin yazmış olduğu ilaç ve tetkikler, Diş tedavi teminatı olmadığı için karşılanmamaktadır.
Anlaşmalı Kurumlarımızın güncel listesine https://saglik.allianz.com.tr/ web adresinden ulaşabilirsiniz.
Talep etmeniz halinde, anlaşmalı eczanelerimiz bilgileri içeren listeleri tarafınıza basıp verebilir.
Allianz İndirimli Kurumlardan sigortalı kartınız ile size özel Allianz indirimli fiyat üzerinden işlem
yaptırabilirsiniz.
Anlaşmalı kurumlara https://saglik.allianz.com.tr/
web adresinden ulaşabilirsiniz.
Sigorta kapsamındaki üyelerin yeni doğan çocuklarının poliçeye giriş taleplerini doğumu takip eden 3 ay içerisinde İnsan Kaynaklarına bildirmiş olması gerekmektedir. Bu durumda üyelerin yeni doğan çocukları doğum tarihi itibariyle poliçeye alınacaktır.
Belirtilen sürenin aşılması durumunda ise başvurunun yapıldığı aybaşı itibariyle kapsama alınacaktır. Bu konumda sigorta kapsamına alınan çocukların sigorta kapsamına alındığı tarihten sonraki sağlık giderleri poliçe şartları ve teminat limitleri dahilinde karşılanacaktır. Çocuklar için ödenecek aylık katkı payı tutarları üyenin kıdemine göre değişmektedir.
"Allianz Bebeği" nedir?
Sigortalının en az 1 yıl Allianz Grup Sağlık poliçesinde kalması durumunda, yeni doğan bebekler, isteğe bağlı olarak poliçeye dahil edilebilirler. Doğum tarihlerinden itibaren 30 gün içerisinde poliçe kapsamına dahil edildiklerinde Allianz Bebeği olarak kabul edilirler. Allianz Bebeği olan yeni doğan bebeklerin ilk bakımı evde hemşire tarafından yapılır ve doğumsal (konjenital ) anomali ve hastalıkları, sigorta başlangıç tarihi, yani doğum tarihi itibari ile kapsam dahilindedir. Yeni doğan bebeklerin “Allianz Bebeği” olarak kapsama alınabilmesi için poliçeye giriş taleplerini, doğumu takip eden 30 gün içerisinde İnsan Kaynakları yetkililerine bildirilmiş olması gerekmektedir.
Koç Vakfı Emeklileri Sağlık Sigortası Poliçelerine birey ilavesi yapılamamaktadır.
Üyelerin eş girişini evliliğin gerçekleştiği ayda bildirmesi durumunda eş, takip eden ayın başından itibaren kapsama alınır. Bu sürenin aşılması halinde ise evliliğin gerçekleştiği poliçe dönemi içinde çalışılan şirkete bildirildiği tarihi takip eden ay başından itibaren kapsama dahil edilecektir.